Andra advent!

Halla!!!

sitter har nu andra advent och ska snart ga ner pa stranden och sola! Det har varit lite mulet nu i tva dar och det ar lite moln idag ocksa, men det ar sjukt varmt och klibbigt!
De senaste dagarna har jag tagit massage och solat och badat och solat mest. igar var vi pa en supermysig resturang, men det var sa sjukt stark mat. Mattias tog en med torkad chili och sen var han tvungen att springa till seven eleven och kopa yohurt att svalka sig med! :P

Jag kommer inte lagga upp nagra bilder eftersom mamma glomde usb kabeln till kameran. MEn det kommer sa fort jag kommer hem :)

Nu ska vi jag ut o bada och tanda tva ljus pa stranden! Ha det sa bra!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0