Khao Lak

HEj svejs dar hemma!
nu ar vi inne pa andra och sista veckan har nere i varmen, och det borjar kannas. Man fasar lite for avfarden, samtidigt som man langtar hem lite. Nu borjar jag bli rejalt brun, tycker jag iaf :P, det ar kul :)
De senaste dagarna har vi mest solat o badat i overflod, man orkar ligga i solen typ en kvart, sen maste man bara bada! Sa underbart :)
vi var pa elefant trekking i mandags, det var valigt laskigt, men ocksa kul. Kandes som man skulle flyga av var tionde meter bara, :P Sen akte vi kanot pa en flod och sag massa laskiga ormar, han som paddlade var bat tyckte det var valdigt kul att jag var sa radd sa han skramde mig hela tiden och sa att det fanns krokodiler och grejer, jag vart ju asradd.
ah, anton om du laser detta kan jag ju gladja dig med att jag har hittat ngt som kan se ut att vara det godiset du pratar om, jag ska ta hem lite sa far vi se :)

Jag ar inte saker pa att jag har sa mycket tid kvar sa jag maste sluta, men jag skriver sakert nan mer gang innan vi aker, sist jag skulle skriva fungerade inte datorn sa det blev lite lange!
Hade sa bra dar hemma sa ses vi snart!
Puss o kram fran mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0