tjugofemte september

Just när man trodde att det var ganska lugnt i skolan och att man inte behövde stressa upp sig riktigt än, då händer det! Två svenska uppsatser, matteprov, läsa en bok, hålla ett muntligt föredrag på engelska, italienskaprov. Allting på en gång, den här veckan ser ut att bestå av plugg, plugg och återigen plugg. Jag hoppas jag hinner med allt. borde ju verkligen inte sitta här och undvika arbetet, men den svenska uppgift jag måste ta tag i är verkligen inte rolig. "Läs förra årets nationellaprov kompendium, skriv en kortare uppsats efter uppgifterna ni får på pappret här. Inlämning på fredag senast" Tack Göran, kändes väldigt bra....
Nu borde jag verkligen sätta igång och läsa det där kompendiet, men det var inte så kul. 32 sidor att kika igenom och välja ut texter ifrån! Usch, jag orkar inte!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0