Sin o cos :(

Hade matteprov idag, jag har haft och kommer att ha mardrömmar om de där jäkla cos o sin! Usch, inte gick det särskilt bra heller, vet att jag klarade alla utom två, men ville ju verkligen klara de med.. men det går ju inte att göra så mycket åt nu. jag mutade ändå rickard med både tuggummi och chokladboll, men inte hjälpte det :P

Var hos läkarn idag också och fixade inför USA.. Kändes helt okej, även om jag måste dit igen, men tog iaf bort en leverfläck.. det var verkligen på tiden att jag gjorde det.. så nu har jag två snygga stygn under armen :P haha..

Nej, nu måste jag skriva engelskan till imorn, ska ju va värsta seriösa diskussionen...
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0