Kusinbesök

Har just haft sötkusinerna på besök här. Iller o Hermelin :P Åh, de är så underbart söta, tanken på att inte få se dem på ett helt år är lite jobbig, dom kommer ju bli så stora medan jag är borta! Bäst för dom att dom kommer ihåg mig sen bara ;)

På söndag bär det iaf av mot Sthlm o ambassaden, lite nervöst, men jag tror inte det är några problem. Vet dock ännu inte var jag ska bo, får väl ta in på nåt nice hotell :P
Sen kommer ju Maja o Erica på besök veckan efter! Åh, vad kul det ska bli, samtidigt som alla andra småttingar börjar skolan ska vi bara mysa o slappa ;) Jag längtar till ni kommer tjejer :D

Lägret förra veckan var föresten toppen, mysigt, rökigt och jobbigt att vara ute, precis som det ska va. O det finns inget skönare än duschen när man kommer hem! Men det var roligt o vi hade kul, ungarna var ju fantastiska, var så stolt över dom hela veckan :D
Skönaste bilden kommer här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0