Mindre än en månad kvar!!

Ja, that's true. Jag åker snart!! Det ska bli så spännande, men har börjat få lite packångest. Vad packar man för ett helt år liksom, jag orkar inte riktigt tänka på det. Suck, men man får väl börja fundera lite iaf
På fredag tänker jag åka till stan o kolla på barnböcker på engelska, haha. Tänkte ta med nån bok till barnen, typ pippi långstrump eller pettsson o findus kanske, vet inte riktigt ännu. Får se vad jag hittar, annars tänkte jag beställa från nätet, kikade lite på det igår.
Nu är det föresten bara 4 dagar till mina syd favvisar kommer. Åh, det ska bli underbart att träffa dom igen o Erica ska få besöka Gotland för första gången.. Weei!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0