Några glada dagar

Ja, det kommer det att bli för ikväll kommer dom!! Min favoriter från söder, Maja o Erica. Ska hämta dom vid båten 00.05 sen ska vi ha det bäst i fyra dagar. Det enda trista nu är att jag måste städa lite så det inte ser helt äckligt ut här hemma :P

Häromdagen kunde jag se min flyginformation till USA, blev helt kall när jag såg att jag skulle flyga via Frankfurt o såg att jag skulle vara där i tolv timmar o vänta. Ända till jag insåg att pm och am betyder något på engelska och tittade igen, jag ska bara vara där en timme! Tack gode gud :) Det hade ju bara varit urtrist att sitta i Frankfurt 12 timmar, bläää.
Men nu åker jag den 8 sep 10.05 från Arlanda :) Jag lander på Newark den 8 sep 03.40 pm typ! Sjukt najs ska det bli. Jag har fått stor pack-ångest pga av att väskan redan är full, o jag har knappt börjat. Usch.

Kommentarer
Postat av: Dessidessan

Jag har också packångest, men har iofs inte börjat längre. :P

2008-08-24 @ 15:18:36
URL: http://dessidessan.blogg.se/
Postat av: Dessidessan

börjat ÄN menar jag, jag e lite lost idag

2008-08-24 @ 15:20:00
URL: http://dessidessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0