Bodypump

Jag säger bara det, min kropp skakar, min andning är i nöd och jag vill bara sova! under själva passet gick det väldigt bra faktiskt, var kanske lite smått optimistisk med vikterna, men annars så och kul var det faktiskt, skulle kunna tänka mig att gå igen..
men.. när jag hade satt mig i bilen och märkte att jag inte orkade hålla ner koppligen vid rödljusen och gasa normalt, då märkte jag nåt, klarande knappt att köra hem, väl hemma kryper ut ur bilen och stapplar mig in :P
lagade mat med skakande händer och kastade i mig, nu har det lugnat ner sig lite, men jag kommer ju inte att kunna röra mig imorn! :P haha, så sjukt otränad i överkroppen, det är ju hemskt, måste verkligen göra nåt åt det...

helgen var bra, rolig och ja, flummig.. Lite halvt kaos i fredags, men jag är ändå glad, kanske lite konfunderad..
Jag hoppas du hör av dig igen :)

Snart ska jag få äta semla, då kanske jag blir lite piggare :P hihi
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0