Induktion

ja, så i lördags kom mamma och pappa hem med den: induktionsspisen.. På söndagen hade pappa kopplat in den och det var dags att testa.. Hela familjen samlad runt spisen och alla lutar sig nyfiket fram när mamma vrider på.. Våra besvikna miner när det bara blinkar och inget händer, vad har vi gjort för fel?? Det är lunch och maten skulle lagas på spisen, vi får helt enkelt laga maten i flygeln.. jaja, efter maten hittar pappa en tänkligt fel, fixar det och vi är åter samlade runt spisen till ett nytt försök.. Nu funkar det och hela familjen jublar och klappar händer när vattnet kokade inom en minut  :)
haha, det var faktiskt ganska roligt!

Burgsvik i lördags var också speciellt, eller rättare sagt bilfärden hem.. det är ju sjukt långt till burgsvik och när jag o Mattias fick liftare i bilen blev det lite roligare iaf :P Läskigt att jag skrattade så mycket, men hem kom vi iaf!

Jag önskar att jag fick veta, jag önskar att du kunde berätta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0