Värk :P

NU, har jag verkligen ont, speciellt i armen! Usch, jag vill aldrig mer gå på bodypump :P
Jag hoppas verkligen det går över snart, man ser ju inte lite kul ut när man springer omkring som, ja, jag vet inte :p

försökte bestämma utgångslåt till studenten idag, eller vi började iaf, det känns som att det kan bli en evig fråga! dock en del bra förslag, fortsätter det så så kanske det går ändå :)
Ser fram emot studenten, hade föräldramöte i fredags och det gick faktiskt väldigt bra =) Lyckades bestämma en hel massa och man blev riktigt pepp :)
Jag längtar nu!!!!

Måste försöka pigga upp mig lite, är så trött hela tiden och orkar aldrig göra det som jag har tänkt!
Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0