Värk och Md

Fredag/lördag tillbringades hos Maria i Stenkyrka! Jättemysigt o kul :) spelade massor av coronn vilket inte direkt förminskade smärtan i min rygg, istället för att göra ont överallt har det satt sig på den högra sidan och i nacken! skulle verkligen behöva lite riktigt massage tror jag, men är ju överdrivet pank :(

Melodifestivalen igår, Charlotte Perelli med Hiiiiro! Jag tyckte det var helt rätt faktiskt, den är sjukt bra o bäst att skicka iväg faktiskt.. jag gillar Sannas låt också, men den är för mycket ballad för att bli bra i stora finalen tror jag!

Maria, Jag o Anna var busigast i lördags, åkte till stan och tog hål i mina öron :) det var jättekul o snyggt! Gillar det faktiskt mycket, förutom att jag var tvungen att råna maria på pengar, haha!

Var hos Lill igår också på sminkparty, det var också jättekul (hata ordet)
Tack så mycket för det tjejen! Riktigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0