1 vecka till balen :)

Det känns lite kaos, med tanke på att vi fortfarande inte har nån fluga till Marcus, haha! :P Men det ordnar sig nog..

Så typiskt att jag ska börja bli sjuk nu när det liksom inte är tajming för det.. kan det inte vänta till efter studenten när man itne har något att göra.. Men samtidigt, om jag är sjuk nu blir jag det inte på studenten, då ska man ju ha feting otur :S
Det är ju inte långt kvar nu alltså! Jag börjar nästan få lite panik.. Men i fredags var vi o kollade på vagnen iaf och det blir nog superbra! Pappa o Arne har planer och vi har planer.. om vi då slår våra kloka huvuden ihop kommer det bli fantastiskt :) Jag Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0