En vecka till mösspåtagning :)

Har pluggat med alice fram tills nu, sjukt jobbigt, jag är dötrött men ännu vaken :P
Hade ju mys grillkväll med 242 också! det var riktigt trevligt, såg på "the truman show"! Hyfsat okej film, inte en av de bättre, men inte dålig heller!
Det blir latinprov imorn, känns faktiskt riktigt bra! Sen lära sig all svenska o sist men inte minst spendera kvällen/natten med matteboken i högsta hugg! Ett avsnitt med lost ska vi hinna med också hade vi tänkt :) hehe, lite kul måste man ju få ha!
Men fan efter detta är det faktiskt slut, äntligen! Som jag o alice har sagt hela veckan, man får fan va trött, för det är värt det! I sommar kan vi sova ut, jag har faktiskt varit otroligt pigg de senaste dagarna, med tanke på att jag bara sovit 5-6 timmar per natt.. inte mycket längre blir det väl inatt, eftersom att klockan nu är 01.22 och jag ännu ska skriva ihop lite engelska innan jag sussar!

Men om en vecka är det mösspåtagning vilket innebär Jordens fest på Hp5!!!!
Efter det är det en vecka till studenten och JAAA!
Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: dessidessan

Mösspåtagningen är på GUTE!

2008-05-22 @ 09:47:48
URL: http://dessidessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0