Hajkat :)

Sovit ute under himlen inatt.. det var riktigt mysigt, var eldvakt mellan 3-4 med Elias också! Sjukt trött, men det var mys! Fåglarna började kvittra och solen var på väg upp nästan :) Lite kallt var det idag när vi vandrade längs stranden, men annars har det varit riktigt bra, jag åkte ju hem lite tidigare så jag hoppas att alla barnen sover just nu, annars lite kaos :P hehe!

Imorn ska det jobbas o tjäna lite pengar, behövs ju verkligen nu! Jag förstår inte hur jag ska göra med allt.. har gjort av med massor av pengar som jag inte har :S suck!

Nej, nu ska jag kila in o se på Eurovision snart, se hur det går för Charlottan! Hon var bra på uppträdandet iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0