Lunnapåg

Måste börja med att påpeka att Dessan rättade mig igår! Mösspåtagningen är sklart på Gute och ingen annanstans! Så nu vet vi det :)

idag jorde jag latinprovet, riktigt bra kändes det. kunde allt ja´g skrev iaf, smart maggan! hehe! men nu är det en sak till som är check iaf :)
pluggat med alice nu, vi kan svenskan och lite matte iaf, men jag måste säga att jag faktiskt kommer nöja mig med vg imatte D, det är ju inte dåligt heller :P

Johan kanske ska va vagnsansvarig, det tycker jag är trevligt :P
Anna-Karin kommer till oss inatt, det blir trevligt, jag ska nog vänta in henne nu när jag ändå är vaken!

Pussis

Kommentarer
Postat av: Dessidessan

Okey var det positivt eller negativt att jag rättade dig? :)

2008-05-24 @ 13:19:43
URL: http://dessidessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0