Mösspåtagningen


Ja, det var helt klart en av de bästa kvällarna någonsin! Mamma skjutsade mig till Öster, gick till Almedalen med Sara, hann med att bli utfrågad till Lokaltidningen också så håll utkik på onsdag, haha :P
Mötte folket i Almedalen, drog sen vidare med Anton o Rasmus hem till Jenny på förfest! Vi sprang iväg o käkade lite mat på McDonalds ocks å, kändes som att det var en bra idé faktiskt :)  Efter förfest bar det av mot Gute, sjukt pepp o taggad var jag! På Gute dansades det järnet med massor av underbara människor! Grymt roligt!
Vid tio o två åkte jag med Emelie hem, eller rättare sagt Virtanen, så var hemma vid typ halv tre efter ha vi lämnade av lite folk! Sov gott idag till halv tolv och är inte ett dugg bakis! Gårdagen var verkligen helt perfekt! Jag har aldrig haft så roligt tror jag!

Nej, jag säger bara!! Studenten, here we come!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0