Uppladdningen börjar snart :P

Den mest effektiva dagen på länge! Har dock inte varit i skolan, men.. Började redan igårkväll faktiskt när jag och Alice gjorde klart svenskan, perfekt :) Idag har vi pluggat massor med matte, sett på italienska filmen, jag har dessutom hunnit med att vara i Slite o sprungit lite med pappa :) Känner mig duktig.. och nu har jag fixat musik till studenten! Åh, det var så himla kul, jag längtar efter o dansa :P
Imorn ska jag fixa massor, måste kolla skor, sen ska jag klippa mig och sen blir det grillkväll här hemma, myys! Jag ska även hinna med och titta på vagnen, har ingen aning om hur det ska gå till dock :S

MEN, efter den här veckan börjar den riktiga uppladdningen. Allting är då gjort, det enda vi treor behöver göra, är att ladda upp inför studenten! Mösspåtagning, Bal och såklart massor med skoj! Nu är det paartey :P

Nej, nu ska jag sussa, enligt mina beräkningar hinner jag sova ca 5 timmar inatt! Weei, Lycka till imorn Maggan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0