Om en vecka...

Ja, då är jag där. I New York City. Helt stört faktiskt.
Mamma sa igår kväll: det här är sista måndagen du sitter här o äter kvällsmat med din familj på ett år nu. Usch, det låter så läskigt, men samtidigt blev jag irriterad för jag vet ju det. Men jag känner att det är rätt, jag känner mig verkligen redo för att åka.
Nu är jag mest orolig för resan dit o att barnen inte ska gilla mig. Jag drömde den läskigaste drömmen inatt om hur jag inte fick med mig mina väskor o alla viktiga papper till flygplatsen och missade planet. Jag kommer inte va lugn förän jag är framme.
Men iaf, de som är intresserade av att följa min resa kan göra det på resdagboken.se, där heter jag ML89. Kanske kommer jag att lägga ut bilder på bilddagboken också, där heter jag Magdalena89.
Jag ska försöka skriva hyfsat ofta, men vi får se, svårt o säga innan man är framme.
Men bloggen kommer nog ligga rätt nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0