Julafton

Så var den slut igen, julafton! lika många timmar varje år, ändå känns den kortare än den brukar..? Jaja, i varje fall blev det ju lite annorlunda i år! julmiddag är inne hos oss istället för hos Per och sen åkte vi till mormor och morfar istället för hemma. men trots dessa förändringar måste jag säga att det blev en verkligt trevligt kväll och dag. paketöppningen ikväll slog ju mycket faktiskt, riktigt kul =) FIck en superfin klänning och en ny mascara och en sjal av Alice! Tack för det<3
Annars har vi ju inte haft mera julklappar eftersom vi var bortresta men det känns hela okej, fyller ju år snart så jag tänkte att jag kunde spara mig till det.. Det känns föresten rätt trist att fylla 19, lite allmänt en tråkigt mellanålder där det inte händer ett skit. Men men, att få presenter är ju aldrig fel så kanske kan det bli bra ändå, får väl fixa lite fest så blir det ju kul med =)

Nej, nu ska jag faktiskt ta o krypa ner i min varma säng och sussa, en riktigt lång skön sovmorgon ska det bli imorn! Har verkligen inget att göra imorn förutom att slappa och ta det lugnt! ska nog ta och se den där italienska filmen tror jag, den ska ju inte va fy skam efter vad jag har hört från resten av klassen :P
Hoppas det har varit en bra Julafton!
Puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0