Dagen innan valborg

det finns mycket att välja på inför morgondagen.. vet inte riktigt, men jag tror det blir tältning i hejdeby :) kan bli mys, jag hoppas det!

Bodypumpen igår var ju inte som förra gången, hade lite mindre vikt (vilket var bra) och sen så körde han inte lika hårt som han på träningscentret gjorde.. Puh, men det var jobbigt ändå, jag har ont i kroppen den här gången med, om även inte lika mycket, vilket iofs (måste bara tillägga att iofs är min nya favoritförkortning! Lätt o man sparar en massa tid :P) är tur!

Idag känns det äntligen lite bättre med spanjoren, det har varfit lite knaggligt tycker jag, man vet inte riktigt vad man ska säga, men idag kändes det bättre! Jag satt o slog upp massa ord i lexikonet nu vid maten, det var tydligen väldigt roligt tyckte han :P Vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0