Fattig student

Coopers löptest imorse, usch, vad hemskt! vet inte om jag tycker att det var bra eller dåligt, men resultatet gav mig sämre i betyg :P haha! Boken tycker att jag borde träna mer, o det kanske jag borde.. känner mig inte jättetränad för tillfället..
Men orkar inte ta tag i nånting känner jag, det är så mycket som ska göras och jag har varken lust eller tid.. Plus att jag är totalt bankrutt... har lånat 2000 kr av mamma o pappa redan.. fick idag räkning från läkaren på 750 kr.. ska betala massa annat inför studenten osv.. förstår verkligen inte hur jag ska ha råd med allting.. Som grädde på moset måste jag antagligen köpa en motor till min bil, haha, dom är ju såå billiga :S

Jag fick åka bussen hem idag :( massa jobbiga småungar som åkte o sitter o pratar om allting så man blir tokig.. Fjortisar, man kan ju lätt få agression.. jag var dessutom tvungen att släpa min gympaväska ner till bussen (långt) och hem från bussen (långt), suck.. det var jobbigt.. vad jag hatar att vara så beroende av bilen, det är ju hemskt.. Men det går inte att beskriva, det är jobbigt!

Jag måste ta tag i mitt liv nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0