Sadness

Åh, ilska och besvikelse.. Bilen kraschade imorse, det var inte kul.. både pappa och henke säger att det är allvarligt och förmodligen har jag ingen bil i veckor framöver.. jag känner mig som ett hjälplöst litet barn, vad ska jag göra utan min bil?? Jag har blivit så otroligt bortskämd med bilen, det känns som en stor förlust att den inte går att använda.. står bara ute på gården o häckar! det är konstigt hur man kan bli så besatt av något, jag menar, det är ju bara en bil.. Men det känns som en del av mitt hjärta! (patetiskt)
Hoppas bara jag inte måste köpa en ny motor, för då kan jag lika gärna skrota den.. kommer ju aldrig ha råd med något sådant, inte i dagsläget när jag redan är så himla pank! Det är fritt fram att donera pengar till mig och min stackars bil :P haha! Jag får det att låta som att det är så synd om mig, det är det verkligen inte, för det första är det mitt eget fel att bilen inte funkar, för det andra är det ju bara en bil.. Men jag kommer att sakna den sjukt mycket!!!
Min lilla pärla

Det enda roliga med den här dagen var att jag och Alice solade och blev bruna.. Känner mig faktiskt ganska fräsch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0