Snart så...

Var på sjukhuset idag och fick en läskig spruta! ett så kallat tbc-test.. låt oss hoppas att jag inte har tb, då kanske det inte blir usa i höst! För dit vill jag verkligen :) Nu när jag har nästan allt färdigt känns det förvånansvärt bra, jag trodde jag skulle börja tveka, men jag känner mig säkrare än nånsin på att jag vill åka!! Längtar :)

Lämnade in NK uppsatsen till Malle! Skönt att bli av med den, nu ska man bara skriva ihop en liten sammanfattning som man kan redovisa på fredag, men det känns inte så jobbigt.. Nu ska man börja ta tag i engelskan och sen börja titta på idrottsprovet, som jag måste va asbra på så att jag kan få MVG i idrott! Vill verkligen ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0