Easter

Nu så var det äntligen påsklov :) sköööönt
Att palla skolan idag var en stor bedrift idag kände jag. hade no motivation imorse, fruktansvärt ont i huvet och såg allt som fanns framför mig. men klarade iaf latinprovet bra tror jag, engelskan kändes sådär. Men "La Mafia" kan nog bli bra tror jag.. inspelning på måndag i Hejdeby :P
Vad skönt det hade varit o sova nu fram till den 5 juni o sen vakna, ta studenten o springa ut i livet.. orkar liksom inte med fram till dess!
Jag var riktigt fiffig igår o gjorde en egen almenacka som jag satt upp på väggen, men det jag skrev i den skrämde mig, prov, prov, tal, prov, läxa, prov, bok-redovisning osv.. Usch! Jag kommer hata april...
Hemmakväll med mys o mycket sov är precis vad jag känner för just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0