Kristianstad

Ja, så var lovet o slut o redan en dag i skolan avklarad!
I ondags begav vi oss till Nynäshamn o sedan Östermalma för att hälsa på lillepluttarna Harry o Hugo! gulligaste barnen! "Traktor"
Fredagkväll bilade vi ner till Karlskrona, hämtade pappa i oskarshamn o sov över hos Erik :) Så kul o träffa dig igen cuz!
Lördagmorgon bilade jag till k-stad alldeles själv faktiskt, så duktigt av mig att hitta (körde visserligen fel två gånger, men) :P Jag, Maja o Erica hade en underbar dag/kväll/morgon! ÅH, vad jag tycker om er! Känns som att vi aldrig är ifrån varandra när vi väl träffas! Men jag kommer snart igen, jag lovar!
Söndag, köra tillbaks till karlskrona, fika lite, prata lite skit med Erik, sen bila till oskarshamn o så hem!
Även om det har blivit rätt så mycket av att sitta i bilen så är det värt det! de människorna jag träffade under dessa korta dagar betyder otroligt mycket och även hur kort det än blir så är det värt det! :)
I juni åker jag dit igen o firar student!! Weei!! Längtar, men som Maja sa, tre månader kan vi härda ut :P hihi!

Spinning idag, vad ska man säga? Vad hände liksom? Che Pasa!!!
Ont, ont i halsen, fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0