En helg med mycket sång och tänk

Helgen har ju tillbringats i Småland med den underbara gospelkören Alive! Turnerade runt i Oskarshamn, Ekjsö och Jönköping och fick se många roliga saker på vägen! Också umgås med den trevliga kören o alla människor :) Det var en rolig helg och bilder kommer på bilddagboken så snart som möjligt :)




Jag har tänkt en del i helgen också faktiskt, på lite olika saker!

1. Det är faktiskt sorgligt att sluta skolan
Jag har insett att jag faktiskt kommer att sakna en del från Säve, stämningen, vissa lärare, kompisar o bara atmosfären av att få känna den tryggheten det ändå är att faktiskt gå i skolan! Att nu ge sig ut i livet på egen hand är såklart spännande men också läskigt. Självklart ska det bli skönt att va ledig, men jag tror att efter ett tag kommer jag att sakna skolan faktiskt, det låter kanske sjukt, men det kommer jag.

2. Det hade varit kul med en massörutbildning
Masserade Alice lite nu ikväll och insåg att det kanske hade varit najs att gå en utbildning så att man kunde lite mer o kanske kunde tjäna lite pengar på det! Lär man sig ordentligt är det förmodligen mycket mer givande och roligt att massera andra, jag skulle verkligen kunna tänka mig att göra det :)

3. Jag vill mer än något åka till USA i höst
Nu när jag faktiskt kan leta en familj, inser jag hur läskigt det är, men hur mycket jag ändå ser fram emot att åka till USA :) det ska bli sjukt roligt och jag hoppas verkligen att det blir ett givande år, det är jag ju iofs ganska övertygad om att det kommer att bli! Eller, jag hoppas det :P haha, mitt lilla nissebarn!




Nej, nu ska jag nog nissa vidare här på nätet och hitta något roligt att göra tills Alice har pratat klart i telefonen!

Hej o Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0