Glorious

Klart min favoritlåt alltså! sjukt kul o sjunga o bra gick det igår med :) efter bara en övning, sånt gillar vi :) överlag gick konserten med Alive bra igår kväll på Snäckan! Lite fel här o där, men det var riktigt roligt :)
Hann med mycket annat igår med, oljade halva terassen samtidigt som jag passade på att sola lite, fick en del färg faktiskt.. sen så åkte vi till stan, handlade en väska till balen, smycken till balen och hittade ett par fina skor, köpte dem inte, men ska kanske göra det i veckan! Köpte även en locktång, hoppas att den duger.. sen så var det hem o till Simon o Natta som hade 25 årskalas och inflyttningsfest.. Superfint hus var det :) Grattis Natta!!
Efter det, Snäckan med Alive och konsert :)

Jobbat fyra timmar idag, hade sjukt ont i huvet imorse dock, måste ha varit ett migränanfall, brukar ju inte ha det, men det har blivit värre :S Men det gick rätt så bra att jobba ändå, jag o Annika städade glassboxen :P

På torsdag blir det körresa med Alive, det ska bli superduperkul :) Ser fram emot det! Det var ju bara jättekul att träffa Johanna Wolter igen också! Fy, vad jag har saknat dig tjejen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0