Den sista treafesten

Ja, det gick av stapeln igårkväll på HP5.. White night var det och det var riktigt najs faktiskt..
Började med förfestande hos Nadja och oklar uppsjungning med Maria? Singstar plågade våra fulla öron och vi drog vidare mot Hamnplan.. Rasmus och Matte var chafförer både dit o hem ! Thanks to you :)
På Hp var festen ett faktum, jag träffar Sara och vi dansar järnet.. En sammanfattningsvis bra kväll även om det finns en hel del oklarheter om händelser och människor?
Jag sov hos Nadja, alla kläder på, tog Nadjas täcke och snarkade :P Haha, stackars Nadja fick ha en filt!
Var pigg när jag vaknde faktiskt, men på väg till skolan gick det utför.. Usch, värsta bakisdagen ever..
Vem har inte somnat i matsalen liksom? :P Haha! Oklart..
Efter skolan åkte jag o Maria hem till henne med mat från Signalen.. Godast med tanke på att jag endast druckit lite vatten på hela dagen.. sen sov jag i marias säng en stund, Tack tjejen för en mys eftermiddag :)
Nej jag säger bara: Studenten here we come!! Det är inte ens två månader kvar, bara nästan ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0