Färdig :)

Har skrivit NK-uppsatsen nu.. Är verkligen stolt över mig själv! Kändes skit igårkväll, men har hållit på i några timmar nu och tycker faktiskt att jag har fått ihop något bra iaf. Inte bara en massa skit :P Kanske till och med kan få framsidan i färg sa mamma, hon erbjöd sig att åka till skolan och fixa det :) Snälla mamma!

Ska till doktorn imorn och förhoppningsvis fixa det där testet, kaos bara att kristin sa att det kostade 700 spänn.. Jag är ju så sjukt fattig.. mitt konto består av 37 kr! :P jag känner mig rik... NOT!

Hur ska man ha råd med allt till studenten, känns som att det ännu är mycket som ska inhandlas och bestämmas, man måste ju köpa presenter till alla, suck! Har iaf en baldejt nu, det är riktigt najs, bil o allt är fixat med! Finally kan man andas ut om det iaf :P
Man börjar ju bli lite nervis inför studenten nu faktiskt.. det kommer kännas så konstigt att inte ha skolan att komma tillbaka till höst, man ska liksom bli stor! Jag hade haft panik om jag inte vetat att jag skulle åka iväg, jag hoppas att allt löser sig nu bara.. så mycket som ska fixas innan man kan åka! Men jag vill verkligen åka till USA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0