1 år

För exakt ett år sedan på morgonen, jag var så nervös, sjukt nervös helt enkelt. Klockan 9 satt jag mig i den röda golfen tillsammans med en människa som skulle bedöma hur bra jag körde! Sjukt skrämmande! En halvtimme senare sa han Grattis, Du Har Fått Körkort!!! Vad ska man säga liksom, när det enda man vill göra är att skrika ut sin lycka!! Åh, jag kommer precis ihåg hur glad jag var och att jag nästan började gråta när jag träffade Mattias! haha, känns lite patetiskt så här nu i efterhand, men samtidigt, jag var så glad! 
   Ja, nu har det iaf gått ett helt år, men det känns som att jag har haft det där körkortet alltid, utan det skulle jag inte klara mig nu, vad skulle jag göra utan min bil, det känns som att jag ibland lever i den :P Det är verkligen helt underbart att kunna köra var man vill, när man vill!

Nu längtar jag till USA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0