Statistdagar

Bröllopsgäst-Bunge kyrka-Väntetid
Jag var såå snygg, hatt, konstigt hår, turkos ylleklänning (kliar som inget annat) och rosa läppstift! :P
det kunde nästan inte bli värre egentligen, men det var helt okej
var ändå rätt kul o se hur det gick till med att spela in o så, men jag skulle aldrig klara att jobba med det, vilket jobb..
jag skulle döda alla som inte skötte sig och blir sjukt otålig när allt tar sån tid..
Men LasseMaja 2008, I'm in it! Kommer närmare jul på bio, håll utkik efter liten grå hatt och turkos klännig i den skakande kyrkan! :P

Ångest fyller mitt huvud
Ändå är det något som känns bättre
Kanske för att jag pratade med dig
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0