Sommar

Har hunnit med en del mys den här veckan faktiskt!
I söndags var vi på en liten utflykt till norra delen av ön o lyssnade på en kör.
I tisdags var vi på smygpremiären av Romateaterns "Revisorn". Fick två biljetter på jobbet så mamma fick följa med! Den var sjukt bra, något alla bara måste se, har ju aldrig varit på romateatern förut, men detta var tydligen första året som det inte var Shakespeare. Men jag skrattade hela tiden, sjukt roligt var det. "Vi tackar så mycket för att jag fick komma"! hehe..
Sen idag så var mamma o jag i stan o shoppade lite, sen åkte vi o plockade smultron nu ikväll, hittade ganska mycket, myspys var det!
Nu  väntar jag bara på att familjen från Virigina ska ringa o intervjua mig, börjar bli sjukligt nervööös! Sen är det en annan familj som kanske ska ringa också, men har ingen aning om när dom kan tänkas göra det :S

Nej, nu börjar snart fotbollen, Tyskland - Turkiet, vem ska man heja på, jag vill inte heja på nån an dom fakiskt, men jag ska nog kika lite ändå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0