Studentbalen 2008

Vad är en bal på slottet, den kan ju va tråkigt o trist o löljig o långtråkig o alldeles, alldeles underbar :D
O det var den! Vilken fantastisk bal!
Min kavaljer för kvällen var Marcus, han var en riktigt gentleman! Anders körde oss i sin cab o vi fick åka som allra första bil, efter hästen! Det var sjukt roligt, kan tänka mig att folket som tittade tyckte det var kul, men jag tyckte det var lika roligt att titta på alla människor som var där ;) hehe! Vi kom alltså ner till Almedalen först av alla, vilket resluterade i långt väntade på människor. Men tids nog kom folket och det blev fotande, pratande och extremt många "Gud, vad fin du är". O alla var ju så fina, man blev så glad av att se alla så uppklädda :)
Vid halv 6 var det gruppfotografering, ganska trist, men kan va kul o ha kvar. Sen bar det av mot Wisby Strand där vi fick en fördrink, blev utplacerade till middagen som var väldigt fin! Jag o Marcus satt vid Herman o Ella, och Sara och Pontus! Vi hade riktigt trevligt där vid bård 20, allra närmast scenen :)
Men det var inte förän bandet började spela som det blev riktigt roligt, Jag tror det var Pistoff som spelade, eftersom både Emanuel och Josef var med! Blev helt paff när jag såg dom men det var sjukt bra musik! Jag och Marcus dansade järnet hela tiden, varvat med baren och prat med folk.
Men summerat var det en sjukt bra kväll! Trist att det redan är över, men jag har ju en massa kort som man kan kika på om man vill det! Fler kort kommer ut på bilddagboken inom kort: Magdalena89
                    

Kommentarer
Postat av: A-K

Ååå vad fin du är, min härliga systerdotter.

Kram moster Karin

2008-06-03 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0