Studentmottagning

ja, nu är typ allt med studenten över. hade min mottagning idag o det var riktigt trevligt! Fick massa roliga presenter och hade trevligt med alla som kom! Tack allihop för en superdag :D
ska köpa en digitalkamera för alla pengar jag fick och kanske nåt mer, får se vad det blir över :P
Har plockat av det sista på vagnen ikväll också, imorn ska jag dammsuga den och panta alla burkar o flaskor, hehe! Nej, men det gick skitfort o fixa det faktiskt, var inte så jobbigt, pappa o jag fick hjälp av Anton, Robert och Arne ikväll och i Torsdags var Gunnar, Carro och hennes pappa här o fixade! Folk har verkligen hjälpt oss med massor :D Jag är sjukt tacksam till alla föräldrar som hjälpt till!
Nej nu ska jag snart kila isäng, måste ju va pigg imorn när jag ska köra själv hela vägen till Karlskrona :D
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0